Sabtu, 8 November 2008

SHOUTUL AMAL

Untuk pengetahuan rakan-rakan, salah seorang teman setugas aku akan melangsungkan perkahwinan pada 28 Disember 2008 nanti dengan tunangannya Si Kichi ( Nama Timangan Belaka ). Petang tadi rakan aku ni datang rumah aku, kami bincang-bincang pasal jemputan kahwin sempena Majlis Perkahwinan beliau nanti. Sebenarnya beliau dah pun tempah kad kahwin, cuma masalahnya belum siap lagi. Jadi dia cadang nak buatlah sikit yang ala kadar punya khas untuk para rakan dan sahabat yang perlu dan mesti dijemput awal. Jadi aku adalah buat beberapa contoh tinggal cuma rakan aku ni pilih mana yang digemarinya nanti.

Kepada Sahabat/Ging aku yang bernama SAIFUL BAHRI MOHAMMAD.. Aku ingin menjadi orang yang pertama mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada beliau. Mudah-mudahan mahligai Cinta Sakti ataupun Cinta Karas yang bakal diterjemahkan di jinjang pelamin nanti akan berkekalan hingga ke akhir hayat. InsyaAllah rumahtangga yang bakal dibina bersama Cik NORLEY BT. MAT ZAINI terus bergemerlapan dengan cahaya kasih yang sedia dan pastinya akan terus bersemi. Moga Allah akan memberi keberkatan dan merestui cantuman tunas ini. Pastinya rezekimu ging akan bertambah-tambah seperti bertambahnya zuriatmu nanti.

Dan yang aku pasti ging aku ni mula cerah warnanya melebihi Si Putra dan makin slim bentuknya mengatasi Si Yakop




Salah satu contoh jemputan kahwin yang aku reka khas untuk Saiful Dan tunangnya Norley.
( Nota Penting: Jemputan Ini Cuma Sekadar Hiasan, Bukan Untuk Tujuan Komersial atau apa-apa jua yang sewaktu dengannya)


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tq ging....ada jua ciri2 parti islam semalaysia.heheh

Tanpa Nama berkata...

- to help communicate real needs here to our families, churches, and friends in the states and beyond

Tanpa Nama berkata...

Even with my 6'4" hubby those tall walls are hard to reach...thankfully though he won't be wacking his head on the door frames every time he walks in.)

Tanpa Nama berkata...

checks should be made out to Hockinson Community Church
with 'Hayes Family' in the memo line.

Tanpa Nama berkata...

We were able to get the trailer out of the yard of our friends here. That was the biggie. When we got here a week and a half ago we were able to pull the trailer into their parking area behind a gate

Tanpa Nama berkata...

we got it to the house and unloaded. Now we just need to find a place for everything

Catat Ulasan