Ahad, 11 Mei 2014

MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN PENDIDIKAN SPM/STPM 2013 DAERAH PAPAR

PAPAR: Majlis Anugerah Kecemerlangan Pendidikan SPM / STPM 2013 Daerah Papar telah diadakan pada 3 Mei 2013 bertempat di Dewan Masyarakat Papar. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh YB. Datuk Rosnah Hj. Abd. Rashid Shirlin, Timbalan Menteri Kerja Raya Malaysia merangkap Ahli Parlimen P.175 Papar.

Majlis ini telah dianjurkan oleh Pusat Khidmat Wakil Rakyat P.175 Papar bersama Pejabat Pendidikan Daerah Papar dan Biro Pendidikan UMNO Bahagian Papar. Seramai 96 orang penerima Anugerah yang cemerlang SPM dan STPM telah hadir menerima penghargaan diiringi oleh ibu bapa masing-masing.

Pengerusi Biro Pendidikan UMNO Bahagian Papar, saudara Roslie Ibrahim berkata majlis ini bertujuan bagi menghargai Kecemerlangan dan kejayaan pelajar-pelajar SPM dan STPM pada tahun 2013. Beliau yang juga merupakan penyelaras program ini dipetik sebagai berkata, disamping memberi motivasi kepada pelajar lain agar terus berjaya, berjanji akan cuba menjadikan program ini sebagai program tahunan Biro Pendidikan UMNO Bahagian Papar.

Sempena majlis ini juga pengunjung dan orang ramai berpeluang melihat pameran yang telah disertai oleh beberapa agensi yang terdiri daripada Institut Perguruan Kampus Gaya Kota Kinabalu, Kimanis Traninig Center, Pelita Mas Laut Kota Kinabalu dan Lincoln University College.





















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan