Selasa, 7 Oktober 2008

Guru Dan AKS SK. Kaiduan, Papar







Bos Kami
Che'gu Sung




















PK 1
Che'gu Ag. Harris












PK HEM
Che'gu Yassin (Bassar)















PK KOKUM
Che'gu Ag. Putra






















Che'gu Jailani (Siyoko)
















Che'gu Nuar



















Aku le


















Bang Malim Dan
Che'gu Shamran (Mendez)
















Che'gu Saipul (Parakash Pak Dukun)

















Che'gu Suzali dan Che'gu Vivienita






















Che'gu Charlie





















Puan Maimun

6 ulasan:

SHAMRAN berkata...

asalamualaikum. Ging mengapa 'mua' ku inda ensom dalam blog mu ani. ini tidak adil...aku mau kan keadilan, baik kau upload cepat2, kalau inda, inda tah jadi membeli kamera mu atu......heeeeee

joelabu72 berkata...

jangan ko susah ging, aku akan pastikan gambarmu macam zorro atu ku upload..., aku sedang dalam proses mengUPLOAD gambar yang tani tangkap tadi... relek ko ging

Tanpa Nama berkata...

Nah Cikgu Yassin. Teruskan usaha mengajar budak2 di SK Kaiduan. Ajarlah dorang seperti mana ko ajar kami dulu sekitar tahun 1985 - 1990. Nah masih maintain.

lasallepss berkata...

assalammualaikum dan selamat pagi cgu...

lasallepss berkata...

saya cgu Aisah dari sm la salle
berapa jumlah murid di sekolah cgu utk tahun 2017 ni

lasallepss berkata...

assalammualaikum dan selamat pagi cgu...

Catat Ulasan