Sabtu, 14 Ogos 2010

NAK BERBLOG SEMULA

::: Salam rakan-rakan semua..
Rasanya begitu lama blog aku ni terabai tanpa bahan atau khabar baru yang aku muatkan di dada laman ini. Bukan tak ada bahan atau gambar baru yang aku perolehi. Sebenarnya banyak gambar maupun berita dari pelbagai program atau aktiviti yang sempat aku ikuti.:::.

::: Mungkin disebabkan kesebokkan, juga mungkin disebabkan terlalu asyik melayan facebook menjadikan blog aku ni terbiar tanpa ada cerita-cerita baru. Kalau ada pun cuma saduran dari tulisan orang lain terutamanya dari Ustaz Zaharuddin :::

::: Di Facebook seronok juga, cuma untuk mendapatkan mutu gambar yang berkualiti tinggi bukan di sanalah tempatnya. Gambar-gambar yang dimuat naik di laman facebook tidak begitu memuaskan. Tapi entah kenapa masih mahu juga memuatkan gambar-gambar di laman tersebut :::

::: Rasanya aku nak memuatkan gambar-gambar yang pernah aku muat naik di facebook di blog aku ini, cuma mungkin ia akan memakan masa sedikit...::::

                         ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teruskan saudara Joe, meriahkan semula blog ini

Catat Ulasan