Sabtu, 29 Januari 2011

Hari Ini Dan Semalam

Kelmarin langsung aku tak berkesempatan untuk membuka komputer riba dan melayari internet disebabkan beberapa perkara yang terpaksa aku lakukan. Semasa berada di sekolah kami sibuk membuat persiapan untuk temasya sukan tahunan sekolah. Aku bersama cikgu Yasin bertungkus lumus mendirikan pondok sukan rumah biru.

Lepas solat Jumaat pula aku bergegas ke SMA Limauan Kimanis menjemput anak perempuan aku balik dari asrama. Sebelah malam aku bermain badminton dengan rakan-rakan dari Pejabat Pelajaran Daerah Papar. Balik rumah dalam jam 11 malam. Lewat sedikit kerana kami pergi singgah minum. Entah mengapa minat aku untuk bermain badminton kembali membara, mungkin kerana penanggan raket baru tu.

Hari ini aku berhasrat untuk menghadiri satu majlis kahwin di kampung aku ni. Dan paling utama, kami akan bermarhaban di sana sebelah malam nanti...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si joe ba itu...

Catat Ulasan