Sabtu, 18 Oktober 2008

AKU BERKURSUS

KURSUS KEPIMPINAN EFEKTIF PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN PRA SEKOLAH DAN TAHUN SATU UNTUK GURU-GURU PRA SEKOLAH DAN TAHUN 1 BAGI DAERAH PAPAR

Tarikh: 16 - 17 Oktober 2008
Tempat: Bilik Gerakan Pejabat Pelajaran Daerah Papar


Seperti yang telah aku janjikan, di kesempatan ini aku nak promote mengenai kursus yang telah selesai siang tadi. Bagi aku kursus anjuran IPG ini hanya sekadar nak habiskan peruntukan ataupun apa-apalah yang sewaktu dengannya. Aku malaslah nak ulas takut kena ISA pula nanti.

Apa pun terima kasih kepada J.U dan semua yang telah terlibat.


Ini adalah contoh surat tawaran kursus















Senarai Peserta Yang Menghadiri kursus



































Antara J.U kursus tersebut
























Ragam peserta kursus



































































3 ulasan:

SuzaNita berkata...

Waaa.. HAPPY BERKURSUS... mesti enjoy tu... aku pun berkursus juga.. kursus di rumah... 2 hari aku absent... aduss...

joelabu72 berkata...

kau demam ka.. absent 2 ari.. makin rindulah Jali di sana...

Tanpa Nama berkata...

macam kenal saja ku cikgu anu sorang atu.. cikgu ag. binting ba tu, tokey katam2

Catat Ulasan