Ahad, 12 Oktober 2008

AKU DAN ALIH KE LUMIX FZ28

Lepas upacara pengkebumian Allahyarham Pakcik Jainal Omar, aku balik rumah mandi dan solat dzohor. Sesudah itu aku bergegas pergi ke KK bersama Saudara aku IMI dan anak lelaki aku Fadhillah Nurfikri. Aku turun ke KK ni ada satu tugas yang perlu aku selesaikan. Aku dah rancang nak beli Kamera Lumix FZ28. Kamera Lumix FZ18 aku sudah berada di tangan rakan setugas aku. Siapa dan berapa harga aku bagi rakan aku tu tak perlulah aku bagitaukan. Dan berapa harga FZ28 aku dapat pun tak perlulah aku cerita. Cuma yang aku agak kecewa sedikit, FZ28 aku ni kaler silver. Aku tanya taukeh tu kaler hitam, tapi tak tau bila sampai katanya. Jadi aku pun terpaksalah beli juga yang berwarna silver tu.



















Teman-teman tengoklah apa yang telah dapat aku lakukan dengan FZ28 aku dalam tempoh belum sampai 24 jam ni








Foto awal yang aku rakam dengan FZ28 aku kelmarin.
Foto ini aku rakam dari tingkat 4 tempat letak kereta bangunan KK PLAZA
































Foto yang aku rakam dengan FZ28 pagi tadi





























































Tiada ulasan:

Catat Ulasan