Khamis, 9 Oktober 2008

Masjid Jamek Kg. Sungai Padang, Papar

BENGKEL PEMANTAPAN MUAZIN

Tatkala ini aku berkira-kira nak mandi dan bersiap untuk pergi kemajlis Tahlil Arwah Azrin. Sebelum berus bertemu gigi , sebelum badan diuli sabun, aku kumpul kekuatan dan gagahi diri untuk menambah sesuatu dalam blog aku ni. Aku mencari idea, apa berita atau artikel yang nak akunak kongsi kali ini. Setelah puas mengerutkan dahi mencari yang baik punya.. ku teringat akan Datuk Asmali Bachi. Beliau ini telah beberapa kali kami jemput untuk hadir ke Masjid Jamek Kg. Sungai Padang, Papar sebagai Penceramah, Imam dan banyak lagi. Pernah juga kami menjemput beliau sebagai Pembimbing dalam BENGKEL PEMANTAPAN MUAZZIN yang telah diadakan di Masjid Jamek Kg. Sungai Padang, Papar tidak berapa lama dulu. Berikut antara gambar yang sempat aku rakam di Program tersebut





Tiada ulasan:

Catat Ulasan