Selasa, 28 Oktober 2008

UPDATE AJK Pemuda UMNO Bahagian Papar

Keluaran lepas ceh... keluaran konon, Aku ada bercerita mengenai Pemilihan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Papar. Cuma pada waktu itu aku tidak dapat menyiarkan senarai yang berjaya duduk dalam AJK Pergerakan tersebut. Nah kali ni dia... dibawah ni adalah mereka yang telah berjaya dalam pemilihan tersebut untuk jawatan AJK.
  1. Anuar Matlin
  2. Mohd. Jaya Sham
  3. Hassan Sulaiman
  4. Rashid Tahir
  5. Rohan Ahmad
  6. Rozaimi Kassim
  7. Aidi Dahlin
  8. Hj. Malim Hj. Yusof
  9. Abd. Latip Jetun
  10. Azlan Jumaah
  11. Abd. Razak Rashid
  12. Jamlih Nerubi
  13. Abd. Rahim Aliuddin
  14. Imbran Manik
  15. Malim Taip
Buat AJK Pergerakan Pemuda yang baru ini tahniah aku ucapkan.. cuma satu saja yang ingin aku tekankan, bekerjalah untuk Agama, Bangsa dan Negara. Jangan nanti setelah duduk dalam AJK Pemuda, hasilnya tetap serupa.. Kalian terpilih kerana kepercayaan yang diberikan kepada kalian atas sebab-sebab tertentu. Antaranya, perwakilan percaya kalian dapat memberi dan membawa perubahan kepada Pergerakan Pemuda UMNO yang selama ini seperti tak ada sumbangan langusng kepada masyarakat. Melainkan TUKANG LEKAT POSTER bila tibanya Pilihanraya. Selain itu AJK Pemuda UMNO cuma tau pakai baju KOPRAT ataupun berbaju Melayu serba putih berSAMPING merah dan diSAMPING tersebut bersulamkan logo UMNO bila adanya mesyuarat ataupun acara. Selain dari itu apa sumbangan Pemuda UMNO. Kalau setakat bermain dan mengurus pasukan bola, tak perlu Jenama besar seperti UMNO, Kg. Kaiduan pun boleh lakukannya.

Jadi ingatlah, tempoh yang diberi ini bukan untuk melobi projek-projek yang kian terbentang luas untuk kepentingan diri sendiri. Tidak salah semua itu, asalkan ianya dilakukan secara yang betul dan memberi keuntungan kepada semua. Jangan jadi seperti projek-projek yang pernah dibuat, Projek tak selesai ONGKOS sudah habis. Dan Kekadang ONGKOS lulus, projeknya nga ada... Dan ada juga Projek bernilai hingga 50 ribu tapi timbus sikit sana sini, buang sikit dalam 10 ribu, maka projek tersebut sudah disiapkan... 40 ribu... kaya, kaya, kaya, kaya....kayaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan