Selasa, 28 Oktober 2008

UJIAN AKHIR TAHUN 2008 SK. KAIDUAN, PAPAR

Hari ini 28 Oktober 2008 bersamaan dengan hari Selasa, maka bermulalah Ujian Akhir Tahun 2008 bagi Sekolah Kebangsaan Kaiduan Papar. Murid-murid pastinya ada yang berdebar menghadapi saat ini. Bagi guru-guru, ujian ini bolehlah dijadikan pengukur sejauh mana penerimaan pelajar terhadap teknik pengajaran sepanjang tahun. Melalui Ujian ini, guru-guru akan dapat menilai prestasi murid-murid dan guru itu sendiri. Di sinilah guru dapat menilai sama ada teknik yang telah digunakan berkesan atau tidak. Jika ianya kurang berjaya, maka guru yang terbabit haruslah menggunakan satu pendekatan baru dan lebih mudah diterima oleh pelajar.

Kepada pelajar yang menduduki ujian ini, diucapkan selamat menduduki ujian akhir tahun. Semoga anda semua beroleh keputusan yang cemerlang. Ingatlah kejayaan hari inilah untuk hari esok. Jika anda belum berjaya, tingkatkan lagi usaha agar mendapat kejayaan yang lebih cemerlang.




Kelihatan Cikgu Mohd. Yassin sedang mengawasi kelas tahun 2















































aku sempat merakam photo Guru besar waktu ujian berhenti rehat











Cikgu Ag. Putera sedang POSE MAUT








Tugas sentiasa menanti seorang guru.
Walaupun sebok dengan Ujian Akhir Tahun, namun Cikgu berdua ini tetap tak mengenal erti rehat. Waktu yang terluang digunakan oleh keduanya bagi melakukan tugas-tugas lain.

Kelihatan Cikgu Vivi dan Cikgu Shamran sedang sebok dengan tugas masing-masing

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Banyak sekolah menjalankan ujian hari ini. Tak lama lagi guru bersama pelajar akan bercuti.

Tahniah joelabu72.. dengan adanya blog tuan kami dapat mengetahui sedikit sebanyak cerita guru-guru di luar bandar..

Catat Ulasan